Vodovod d.o.o. Makarska

Službene stranice tvrtke Vodovod d.o.o. Makarska, čija je osnovna djelatnost opskrba pitkom vodom pod čime se podrazumijevaju poslovi zahvaćanja, pročišćavanja i isporuka vode za piće lokalnim distributerima.

Projekti

sufinancirani iz sredstava EU fondova

"Vodovod" d.o.o. Makarska u suradnji sa gradom Makarska te općinama Brela, Baška voda, Tučepi i Podgora koristi EU fondove za sufinanciranje projekata. Više u rubrici 'O nama'.

Snabdijevanje

pitkom vodom grada i okolice

"Vodovod" d.o.o. Makarska snabdijeva pitkom vodom područje grada Makarske, općine Brela, Baška Voda, Tučepi, Podgora, Gradac, Zadvarje, Šestanovac, naselja grada Omiša Slime i Podgrađe, kao i istočni dio otoka Hvara, općina Sućuraj.

Poboljšanje kvalitete

Poboljšanje i trajno osiguranje kvalitete konačnog proizvoda – vode!

Izgradnja i rekonstrukcija

Izgradnja novih i rekonstrukcija postojećih vodovodnih ogranaka i kućnih priključaka.

Certifikat HACCP

"Vodovod" d.o.o. Makarska posjeduje certifikat HACCP, što je znak svjetske kvalitete i zdravstvene ispravnosti vode.

Projekti sufinanciranja

"Vodovod" d.o.o. Makarska u suradnji sa gradom Makarska te općinama Brela, Baška voda, Tučepi i Podgora koristi EU fondove za sufinanciranje projekata.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA

POTROŠAČA

 

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača ( NN 19/22, 59/23) obavještavamo potrošače da prigovor u odnosu na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanoj formi putem pošte ili osobno na adresu:

 

"VODOVOD" d.o.o.

Vrgorska 7A

21300 MAKARSKA

ili

na adresu elektroničke pošte:   Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

                                                        Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

"Vodovod" d.o.o. se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

 

Na prigovor obvezno navesti:

· Ime i prezime potrošača

· Adresu za dostavu odgovora

 

Sukladno članku 27 Zakona o zaštiti potrošača ( NN 19/22, 59/23) nakon primitka odgovora na pisani prigovor iz članka 10. ovoga Zakona odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor ako Vodovod d.o.o. potrošaču nije dostavio odgovor na pisani prigovor u roku 15 dana, potrošač može podnijeti reklamaciju povjerenstvu za reklamacije potrošača;

u pisanoj formi putem pošte ili osobno na adresu:

"VODOVOD" d.o.o.

Vrgorska 7A

21300 MAKARSKA

ili

na adresu elektroničke pošte:   Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

                                                        Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Novosti

Odjeli

Protokol:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Javna nabava:   Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Reklamacije:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Računovodstvo:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Tehnički sektor:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Kontakt info

Vodovod d.o.o. Makarska

Vrgorska 7a
21300 Makarska
Hrvatska