OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA
POTROŠAČA
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača ( NN 19/22, 59/23) obavještavamo potrošače da prigovor u odnosu na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanoj formi putem pošte ili osobno na adresu:
"VODOVOD" d.o.o.
Vrgorska 7A
21300 MAKARSKA
ili
na adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
"Vodovod" d.o.o. se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Na prigovor obvezno navesti:
· Ime i prezime potrošača
· Adresu za dostavu odgovora
Sukladno članku 27 Zakona o zaštiti potrošača ( NN 19/22, 59/23) nakon primitka odgovora na pisani prigovor iz članka 10. ovoga Zakona odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor ako Vodovod d.o.o. potrošaču nije dostavio odgovor na pisani prigovor u roku 15 dana, potrošač može podnijeti reklamaciju povjerenstvu za reklamacije potrošača;
u pisanoj formi putem pošte ili osobno na adresu:
"VODOVOD" d.o.o.
Vrgorska 7A
21300 MAKARSKA
ili
na adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.